Sociaal Juridisch Advies

Sociale Zekerheid is een doolhof waarin een ondernemer en werknemer onnodig vast kan komen te zitten. Uiteraard heeft de wetgever dit nooit zo bedoeld. De diversiteit en de landelijke trend om risico’s te verleggen maakt het vandaag de dag erg lastig voor een ondernemer en werknemer om nieuwe of bestaande werkrelaties in goede perspectief te zien. Stichting Gewoon Doen bezit praktisch Sociaal Juridische kennis om ondernemers en werknemers te helpen om problemen om te buigen naar haalbare uitdagingen.

Voor ondernemers:

Wanneer u wilt werken met mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt maar niet precies weet welke mogelijkheden er zijn, dan kunnen wij u hierin adviseren. Wanneer u als ondernemer personeelsproblemen heeft en graag wilt weten welke mogelijkheden er zijn voor u, dan adviseren wij graag.

Voor werknemers

Wanneer u als personeelslid graag een deskundig advies wilt over uw sociaal juridische situatie, dan adviseren wij u graag.